Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh Er ei som skal kommentere alt på kjæresten min sin facebook på en så jævla flørtete måte og jeg kjenner at jeg irriterer meg grenseløs. Kan jo ikke være sippe å si at hun skal slutte, det blir for dumt. Hun er mor i bhg som kjæresten min jobber i.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 jeg hadde ogswå komentert på det hun komenterte på. slik hun forsto jeg var irritert. hadde det plaga meg skikkelig mye hadde jeg bedt kjæresten om å slette hu..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 har ikke den bhg en regele at du skal ike ha foreldre i bhg til venner på fb??? de har vi i min bhg...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Nei, da hadde de vel ikke vært venner på facebook? Men hva skal jeg kommentere da? Gidder ikke høres ut som sippedama hans liksom
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 det kommer vel ann på hva han skriver og hva hun skriver. kom med et eksempel da?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Privat bhg han jobbe i da?? For trodde alle dei kommunale var fått besje om de. Men er jo ikke alle som er like flinke å gjennomføre dei..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Jobber i privat barnehage, og finnes ingen sånn regel ang fb her
123SOL Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Har en ide til deg ) Komenter ALLE innlegg hun skriver på veggen hans med samme flørtete måte som henne. Eks. hvis hun skriver noe sånt som: Takk for kjempe koselig tur i skogen idag Da skriver du: Ja tenk så nydelig vær! gleder meg til en deilig middag og et glass vin ute på therassen med min kjære <3 Bare smør på!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Likte den siste der! Jeg har aldri hørt at det er en sånn regel i bhg, (jobber også der) for vi er en veldig stor barnehage og det er mange som er venner med foreldre utenom jobben også. Jeg er litt redd for å komme med eksempel tilfelle hun er her inne. Men i går skreiv at han gledet seg til å få en ny spillkonsoll på statusen sin. Da skreiv hun, "Du gjør vel det, gameboy ;-) " ?? Hva faen betyr det liksom? Jeg veit at han ikke er utro, men det irriterer meg grenseløst for det. Hun er gift og har 2 barn, så han tror ikke at hun flørter, men da han hadde vært på feire hadde hun savnet han sååå mye og ikke set han på sååå lenge.
<harmoni> Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 jeg hadde fått kjæresten din til å slette henne som venn i respekt for deg siden det plager deg!
2 hjertegull :) Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Uansett om det finnes regler på arbeidsplassen eller ikke, så er dette fullstendig uakseptabelt! Det finnes grenser, i tillegg til at du har de moralske og etiske "reglene". Jeg tenker at personer man kjenner utenfor jobben, før man begynte der, det er en egen sak. Men selv da dropper man den flørtete tonen (så fremst man ikke har vært gode gode venner i flere år før, liksom)! Nå er det jo ganske fint med facebook, at du kan begrense enkelte folks tillgang. Noe som vil si at han ikke trenger å slette henne som venn, men kan begrense hva hun kan se og hva hun kan kommentere på.. Jeg jobber på barneskole, og de elevene som har lagt meg til, har jeg godtatt og så begrenset tilgangen på, for de er barn og har ikke noe med å få med seg alt jeg skriver.. Jeg vil forøvrig støtte forslaget om å legge inn flørtende kommentarer selv! Syns den var kjempegod! Kanskje tar hun hintet, kanskje ikke.. Og dersom hun ikke gjør det, så kan du jo ta en prat med kjærsten å høre om han kunne tenke seg å begrense tilgangen hennes )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Seriøst? Det der må du jo ta tak i. Send en privat melding til henne : " Hei! Vil gjerne minne deg på at XX har samboer, som han er veldig fornøyd med. Vi synes begge det er ubehagelig at du så godt som forfølger han på facebook, og jeg ber deg slutte. Hvem tror du egentlig at du er? Tror du at det er greit å flørte med min samboer? Ta den tiden du bruker på min samboer, og bruk den heller hjemme hos DIN egen mann og barn." Det beste er jo hvis samboer skriver til henne, og at han IKKE prøver å være koselig/snill/høflig, men at han sier RETT ut at dette er uakseptabelt. Deretter slette henne som venn og aldri ta henne tilbake på vennelisten. Hadde rablet for meg, hvis det var min type/samboer det var snakk om. VÆR så snill å si ifra.. Kjenner jeg blir så hissig på dine vegne
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Det der hadde ikke jeg akseptert én eneste dag til!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, vet du hva! Det eksemplet ditt var jo bare laaaaaangt over grensen!! "Ja det gjør du vel, gameboy"...åååhhh, jeg hadde vært skummende sinna selv. Hadde neppe klart å la være å legge inn noe passe syrlig. Og hvis ikke noe hjelper, send henne en personlig melding (som foreslått over her). Jeg ville kanskje formulert meg litt annerledes, mer i retning av: "Hei. Både jeg og min mann har lagt merke til at du gjentatte ganger - faktisk svært ofte - legger inn innlegg mv på hans facebookside som vi oppfatter som svært flørtende i formen, og derav også svært upassende. Vi finner dette både pinlig og ubehagelig, og jeg kan informere deg om at ikke jeg er den eneste som har reagert på forman på innleggene dine. På bakgrunn av dette vil jeg oppfordre deg til å revurdere den oppmerksomhet du av en eller annen grunn gir min ektemann, og respektere at han er i et forhold." Men det beste hadde vel vært å bare få mannen din til å slette hele dama og blokkere henne uten å si noe mer om det. Det er den mest elegante løsningen!
123SOL Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Ser det er mange som vil du/ mannen skal ta tak i denne dama, men ser også at det ikke er så lett for deg . Forstår det godt. Det blir et oppgjør med både mannen og dama du ikke liker. Personlig så ser jeg på slike ting som litt futt i hverdagen og leker gjerne litt tilbake for å se hva som skjer (uten at jeg er noen slemming forde, bare til de som ber om det) Under: "Du gjør vel det, gameboy ;-) Så skriver du: "Loverboy, Tihi ) Som sagt, SMØR PÅ så kjærringa får passet sitt på skrevet! Kanskje mannen din liker din nye, flørtende FB tone, hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 Er så glad for all støtten!!! Takk Løsningen ble at jeg skreiv: Nerden min <3 under hennes kommentar. Kommer det flere så klikker det Takk for hjelp og støtte damer!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 GODT!! Hun må hvertfall ikke få se at du lar deg provosere :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #19 Skrevet 6. oktober 2011 Kjempe bra!! Gni det inn at han er din
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #20 Skrevet 6. oktober 2011 Bra svart! Jeg er helt enig i at den "Gameboy"-kommentaren var langt over grensen. Håper hun gir seg nå, hvis ikke får du fortsette som det der, jeg heier på deg!
Anneeli Skrevet 13. oktober 2011 #21 Skrevet 13. oktober 2011 Tja, er det ikke litt hyggelig at mannen din er ettertraktet? Jeg ville bare ledd av det sammen med min mann.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #22 Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner det kjempegodt... sjekk litt opp rundt reglene i barnehagen ang det temaet der......Det pleier å være regler for sånt...(bruk dem for det det er verdt....) Slike ting er faktisk oppsigelsesgrunn, så mannen din bør slette henne fra FB i allefall,om hun ike er en venn av dere da. Jeg hadde uansett tatt det opp med gubben..det er sikkert ikke hans feil, men da er det i allefall sagt... Gi henne beskjed om at sånt er uakseptabelt, Og Gir hun seg ikke ville jeg sagt det til ledelsen ibhg at hun "plager" dere. Er kjempesjalu og tåler ikke sånt selv.....GRRRRRRR!!!! føler med deg
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #23 Skrevet 17. oktober 2011 Er ikke noe slik ordning i barnehagen her jeg bor heller!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #25 Skrevet 7. desember 2011 Hah! For en desperat idiot hun må være. Tenk å synke så lavt at hun i full offentlighet på hans fb, faktisk avslører seg så jævlig, og sikkert er så tosk at hun ikke engang vet selv hvor avslørende hun er. Er det virkelig mulig å bli så tilbakestående? Min kjæreste hadde x'n sin på fb helt til jeg ba ham slette henne derfra. Hun bare MÅTTE kommentere alt han skrev på en måte som skrek at her var det bare å skrive ting på samme måte som da de var sammen. I tillegg hadde hun vært helt forjævlig mot han og familien hans, og er lagt for hat av samtlige. Han slettet henne etter jeg sa jeg ikke kunne fatte og begripe hva i helvete hun hadde på hans fb å gjøre etter noe sånt, for så å spionere og følge med på hans aktivitet der inne, og så tillate seg å bruke tid på å kommentere etter alt faenskapet hun har bedrevet mot han. Mannfolk tenker ikke over/skjønner ikke tegninga/gidder ikke ta det så alvorlig, før vi faktisk forteller dem hva de ikke ser. Håper du får satt en stopper for dette på skikkelig herskevis Han er DIN mann, han valgte deg. Du er vinneren, hun er taperen. Tenker det er kjett for henne å ikke få det hun vil ha, moron!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå