Gå til innhold

regndress eller todelt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best?(gjerne hvilket merke også) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Todelt.

Da kan de bruke kun buksa på våte, men oppholdsdager.

 

Er veldig fornøyd med Navigare.

 

Skrevet

Todelt, Reflex

 

Hel regndress blir veldig klamt. Og særlig større barn blir våte av svette i stedet for våte av regn.

Skrevet

Absolutt todelt:)

Tenkt så ille å måtte gå i en hel, tett regndress når sola steker bare fordi det er vått i bakken!

 

Skrevet

kanskje jeg burde kjøpe todelt og dress til å ha i barnehagen....?

Skrevet

Todelt regndress og parkdress ja...

Skrevet

Kjøpte en hel Stormberg (Leketøy)-dress til snuppa på 6 år, og hun er supert fornøyd med den. Er mye kjappere og bedre og ta på enn jakke og bukse, sier hun.

Skrevet

Hel regndress til en 1.klassing???

Skrevet

Vi har troll, todelt. Fornøyd så langt. :)

Skrevet

Vi har regndress og todelt vi :) De dagene det regner skikkelig, og vet at sola ikke kommer frem, så er det på med regndressen.. :)

 

Skrevet

todelt.. er ikke alltid det regner men fortsatt er vått på bakken og gress osv, og da er det ofte barna kun har på seg regnbukse..

 

det går jo selvsagt ann og ha begge deler men dette er jo egentligt litt unødvendig.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...