På'n_igjen! Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 snart 9 uker påvei, og jaggu er det kommet en liten hump.... jeg ser det, min mann ser det, og det er nok ikke så lenge jeg kan spille på "har blitt småtjukk" før folk ellers også ser det.... pleier det å komme en liten mage allerede ved 9 uker? har 2 barn fra før, er 3 gangs, men med dem var jeg veldig stor, så jeg vet igrunnen ingenting om hvordan kroppen min ser ut på dette stadiet, 80 kilo lettere.... raskere mage når man er flergangs? flere med hump?
pinklady81 Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 ja jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei ... men ca 9-10 uker å jeg har allerede stor mage.. men jeg hadde ikke liten mage fra før av da så vet ikke om det kan ha noe å si ... ellers så er magen skikkelig oppblåst i tillegg....
*Sammy* Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ja magen kommer fortere for hver gang Hi hi, hadde mage allerde ved uke 7 jeg, er i dag 11+ 3 og klarer ikke skjule det lengre nå ! Er nummer 4 dette da
Linerlen og pipipen Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Er 11+4 og kan ikke juge bort kulen på magen. Er litt god og rund da, så er fortsatt mulig å feiltolke det som litt tilleggsflesk. Skal bli godt å komme seg over småtjukk fasen!!
2BarnsMamma+AprilBaby<3 Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 3`gangs gravid hær! er 11+3 å mage å spørsmål allerede... var så tynn før.. å nå har jeg heeelt klart mage... så er ikke lett å skjule den på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå