Gå til innhold

Mamman til Kevin og Ulrik, noen som husker henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner noen hvordan det er med henne fortiden, jeg tenker innemellom på henne og undrer. Håper hun er her. Savner å lese bloggen hennes også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda så henne for en tid tilbake, Ulrik har jo enda vannhode og om jeg ikke tar mye feil så er hun gravid igjen, så i alle fall slik ut.

Skrevet

Mamma til2gutter? husker nicket og navna allefall. 22.36..snakk om å være frekk!

Skrevet

Å ja du så henne ute i oslo ja, er det noen som har adressen til bloggen hennes? Kanskje husker hva bloggen hennes het før?

HI

Skrevet

Tror ikke hun er her lenger. Hun hadde nick som mamma 24, mamma 25 osv. etter som hun ble eldre. Aner ikke hvordan hun har det.

Skrevet

Ho kunne være ganske provoserende og terga på seg mange her inne.

Skrevet

Noen som vet hva bloggen heter?

Skrevet

Ser hu stadig vekk, har barn i samme barnehage. Like sur og grinete hver gang hu henter i barnehagen. Kjefter og smeller, stakkar gutt.

Skrevet

Annonsene på finn står jo i mannen sitt navn så man kan kanskje få inntrykk av at hun ikke er så akiv der lenger heller!

Skrevet

Ser henne inn i mellom ja. Som noen andre her sier.... like sur...

Har ikke fått med meg at Ulrik har vannhode, har ikke reagert på det når jeg har sett han heller.

Er a gravid igjen? Ikke så lenge siden jeg så henne, hun så ikke gravid ut bare litt småfeit sånn egentlig.

Skrevet

Huff ja, jeg fikk litt dårlig samvittighet i det jeg lagra kommentaren min lenger opp her :S

Skrevet

Mobbing, nå må du gi deg.

Skrevet

Hvorfor drar du tråden opp igjen da Mocki?

Skrevet

10.54

Fordi jeg uttaler meg ? Dra opp tråden? Javel..

Reagerer jeg på det jeg leser, kommenterer jeg. =)

Skrevet

Jeg kjenner ikke damen.Men følte for å uttale meg på hennes vegne pga den negative tonen i tidligere innlegg.

Nå har jeg sagt mitt. Ha en strålende mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...