Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Når begynte barnet deres med sittedelen? synes den virker så stor.... jenta mi er snart 7 mnd..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Med eldstemann begynte jeg med den når han var nesten 6 mnd. Jeg kunne tenkt meg å bruke bagen litt lenger. Men han ville opp å se mer, så da var det bare å bytte. Men syns ikke den var så stor jeg. Min yngste er nå 5 mnd og håper jeg kan bruke bagen litt lenger nå. Syns den er litt bedre nå utover vinteren. Håper å kunne bruke den til jul hvertfall, hun er mer tålmodig med å ligge, så sålangt lover det bra.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 ok, har du duo eller kombi? det er sånn plate i ryggen, men føler jenta mi bare sklir om jeg setter henne opp...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 har kombi og brukte bagen til hun var 10 mnd ca. bygget bare opp med en pute i bagen om hun skulle sitte litt:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 vi hadde kombi og da lillejenta var 5,5 mnd var det ikke snakk om å få henne til å ligge ned lenger når hun var våken. Så da ble det til at jeg tok ut bagen da så hun kunne sitte litt opp og ikke ligge og kave og prøve reise seg for å se ut.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har duo. Syns heller ikke han satt særlig godt i bagdelen. Ble bedre når han kom i sportsdelen. anonym 22.26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå