Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg får stadig skikkelig svettetokter. Kjenner svetten pipler over hele meg. Skikkelig ubehagelig! Jeg har jo riktignok mensen med gjevne mellomrom, men hva annet kan det være.? Er det ikke litt tidelig?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Da hadde jeg begynt å google litt på hormonhjelp... øk på suzanne summers.. Hun er visst eksperten. Huff.. tidlig, ja, men det kan komme da.. Hilsen ei på 36..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Min bestemor kom visstnok i overgangsalderen da hun var 38. Men det kan ikke være stoffskiftet du har problemer med? Man kan jo ha hormonelle problemer uten at det er overgangsalderen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg sliter med det samme, men jeg har hormonforstyrrelser pga en betennelse på skjoldbruskkjertelen. Har du sjekket stoffskiftet?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Eller kanskje du er gravid? Vanlig å få svettetokter i starten da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Har ikke vært hos legen. Får kanskje ta meg en tur da... Tusen takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Ehh.. ups. Nei, tror ikke det. Fikk mensen i dag. :-) Men egentlig hadde det bare vært koselig, med en liten attpåklatt. :-) HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Når kommer hetetoktene da? Natt, dagtid, før eller etter mat? Ser du noe mønster? Selv får jeg ofte hetetokter like før mensen. Også vanlig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Når man kommer i overgangsalderen er arvelig. Så om moren din kom i overgangsalderen rundt den alderen, så er det en sjans for at det gjelder deg også =/ Men kan godt være noe annet også
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 De kommer egentlig til alle tider. Har hatt det de siste to ukene. Har aldri opplevd det før, så noen sammenheng med mensen tror jeg ikke det er. Men såklart, det kan jo plutselig ha skjedd noe med kroppen nå. Må vel ta en tur til legen. Ååå, det er jeg skikkelig lei HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå