Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 http://www.dagbladet.no/2011/10/03/nyheter/amanda_knox/utenriks/drap/italia/18439140/ Hurra!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hvordan er det rettferdighet? Er da hun som gjorde det. For et svin av et kvinnfolk.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Så bra! Jeg er nok ikke så sikker på at hun ikke har gjort det, men godt å se at rettsvesenet fungerer i blant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå