Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Imot Hvem er det som er for forresten???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 11-åring min får lov å vente i bilen mens jeg stikker inn etter en melk. Småsøsknene får det IKKE!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Imot. Altfor mange farer, ville aldri tatt sjansen på det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Avhengi av hvor gamle ungene er og hvor modne samt hvor og hvor lenge, men i mange situasjoner synes jeg det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Min 2 åring og min 6 åring får sitte sammen i bilen og vente på meg mens jeg er på butikken. =) De vil heller det, og de oppfører seg alltid ordentlig, og jeg låser bilen når jeg løper inn. Ser ikke problemet med dette.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Kommer helt an på alderen på barna. Kan godt la tenåringen passe de yngste i bilen mens jeg er inne på den lokale matbutikken ( bor på bygda) mens jeg handler "melk og brød". Skal jeg fylle disel så bruker jeg kort på pumpa, dermed forlater jeg ikke bilen, så slipper å gå fra dem da. På kjøpesenter, storhandel osv så tar jeg enten barna med, eller tar handlingen mens de er hjemme med mannen eller i barnehagen/ sfo. Har ikke baby, når de var spedbarn så var de alltid med. lar heller ikke de små være alene i bilen, kun når tenåringen er med. Han er flink og passer på dem.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Låser du bilen? Har du ikke hørt om henne som gjorde det samme også begynte det å brenne i bilen og ungene kom seg ikke ut? Regner med at 2-åringen sitter i fempunktsele? Hva om noen rygger på bilen, den triller e.l. Andre voksne som kommer til får ikke opp dørene og 2-åringen kommer seg ikke ut av setet... Jeg opplevde selv som 4-åring at bilen trillet bakover mens jeg satt og ventet på mamma som var inne i butikken. Husker deg godt, og det var ingen god opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Ser på vg nett at det var en på askøy som skulle inn i huset og hente noe, og så trillet bilen ned en bakke og utfor en mur med en 4 mnd gammel baby i bilen!! Så stemmer for å ta barna med!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #12 Skrevet 3. oktober 2011 For. Men selvfølgelig bare hvis bilen står ordentlig parkert og jeg skal et bittelite ærend. Kjøpe brød, fylle og betale diesel, hente ei pakke el. l. Hun som det står om i pressen i dag, kan skylde seg sjøl siden hun opplagt ikke har parkert bilen ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Tror det er mange her inne som juger om dette. Kan kun snakke for meg selv men jeg har løpt inn i butikken mens 2 åringen sitter fastspent i bilen, ulåst. Senest i dag løp jeg inn fordi jeg hadde glemt panteflaskene. Tenk om noe skulle skjedd, ja noe kunne skjedd. Det er mulig at du blir truffet i hodet av en takstein meste gang du går ut av døra. Den treffer veldig galt til, du faller om å dør.... Tenk om tenk om... Detta er et jævla hysterki (og hykleri).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå