Gå til innhold

Lege og jordmor i Hamar!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legekontor: Stenersen/Wien og T&B Jareld er bra, samme med Storhamar Legesenter, Østbyen legesenter og Torps legesenter. Ajer legesenter kan være bra, men har hatt en del utskifting av folk i det siste.

 

Jordmor kan du vel knapt nok velge... Tror du får tildelt en av helsestasjonen... I alle fall fikk jeg det. Jeg fikk all oppfølging hos fastlege, var hos jordmor kun 2-3 ganger.

 

Hilsen sykepleier i hjemmesykepleie, med god kunnskap om gode og mindre gode leger...

Skrevet

Tusen tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...