Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Legekontor: Stenersen/Wien og T&B Jareld er bra, samme med Storhamar Legesenter, Østbyen legesenter og Torps legesenter. Ajer legesenter kan være bra, men har hatt en del utskifting av folk i det siste. Jordmor kan du vel knapt nok velge... Tror du får tildelt en av helsestasjonen... I alle fall fikk jeg det. Jeg fikk all oppfølging hos fastlege, var hos jordmor kun 2-3 ganger. Hilsen sykepleier i hjemmesykepleie, med god kunnskap om gode og mindre gode leger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå