Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 noen som har prøvd denne? https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=3405768&c=3403687&g=false mot neggelsopp....vet ikke om det er det jeg har(ikke ifølge min hudpleier for 1 år siden)....men det ser ut om neggelsopp på 2 negler, særlig de 2 neglene på stortærne, de er harde, tykke og brunaktige.............. jeg har gått mye i høye hæler, trange sko osv....og det har vell noe å si det også..:S
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Mannen min brukte den. overhodet ingen effekt. Kom deg til legen og få resept på noen som fungerer istedet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 okei, takker for svar, da vet jeg ikke om jeg orker prøve den:S
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Grapefruktkjerne-ekstrakt (Citrocept) tar neglesopp! Jeg drypper på slik at det komme litt under neglen også, og det tar det. Bruk gjerne hver dag eller annen hver dag i en uke, så en gang i blant. Det tar tid før neglen har vokst seg fin ut igjen, men det tar i hvert fall soppen Husk at har man sopp ett sted i kroppen, så har man for mye sopp generelt i soppen, så kan være lurt å ta en lengre kur med gode tarmbakterier som du får kjøpt på helsekosten.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Skulle selvfølgelig stå: ...,så har man for mye sopp generelt i kroppen,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå