Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Som om det var halsbetennelse. Men da pencilinen ikke tok det ble tatt blodprøve for å sjekke kyssesyke og det var det.....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg var veldig dårlig, og var syk over 1 år. Det vonde i halsen kom i "fase 2" etter at jeg hadde hatt feber i 6 uker. Hadde så vondt og var så hoven i halsen at jeg nesten ikke fikk puste. Husker enda som et mareritt at jeg våknet om natta og følte at jeg ble kvalt. Ble lagt inn på sykehuset noen dager etter med et blodplatenivå på 4 pga ekstrem hoven milt. Så tror egentlig ikke min erfaring er et eksempel for de fleste andre.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ok.. Jeg har selv noe skikkelig vondt i halsen... mandlene er grå/hvitaktige, og jeg har en stor hvit blemme litt framfor mandlene.. er helt rød, og hvit. Er slapp og har vondt i hodet, og leddene ellers i kroppen.. Trøtt og hodepine.. Får ikke svar før enn om noen dager om det er kyssesyken og det plager meg..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Halsen var rød og så hoven at jeg bare klarte å få ned en og en slur med vann av gangen. Var nesten ikke åpning igjen. Dette stadiet varte i 2 uker. Var ikke bare hoven innvendig, men utvendig gikk hodet i rett linje ned på skuldrene, var ikke noe innsving på halsen. Verste ukene i mitt liv, hadde bare lyst til å dø.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Høres ikke godt ut, jeg enda ikke hatt noe feber da.. Har man alltid det når det er kyssesyken? Uansett, det gjør vondt helt fra bringen min til bak ørene liksom.. Ikke behagelig.. 21:19 - hi.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Det går fint an å ha kyssesyken uten feber. Det finnes utallige varianter av den. Mange har hatt kyssesyken uten å vite om det også, og finner det ut i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå