Gå til innhold

Er ikke dette litt frekt? Eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde to venninner som hadde glemt igjen ting her på Lørdag. Tingene skulle hentes søndag sa de ( tenkte da sikkert på dagtid) 22.55 igår fikk jeg mld, " er du våken"? Våken var jeg, vesla hyl og grein og var våken. Måtte jo såklart åpne, og da ville ikke hun sove,23.00 ringer det på døra, da står de der og DA skal de hente tingene sine. Går jo ann å ringe iallefall, hvis du ikke får svar på mld di? Er vel ikke BEDRE å ringe på så sent på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super frekt, jeg hadde klikket i vinkel!!!

Uansett hvor gode venner man er, så har jeg en regel om å ikke ringe etter kl 2130 på en hverdag. Ihvertfall ikke de som har små barn eller som jeg vet skal på jobb neste dag. Dårlig gjort!

Skrevet

Vel, hvis de ikke skulle inn på besøk, så hadde jeg ikke reagert negativ på dette. Det var vel bare å gi dem tingene, og si ha det?

Skrevet

det var vel litt seint ja..

jeg hadde også besøk på lørdag.... og tingene til tre av de står her enda..

Skrevet

Synes ikke det er så greit fordi;

- Vi deler inngang med husvertene våre som også har barn som sover på det tidspunktet.

- De vet jeg har hatt et sykt barn med søvnløse netter disse nettene, så kunne de ikke bare ha hentet tingene sine tidligere?

- Siden jeg ikke svarte på mld, kunne jeg like greit ha sovet for alt de visste.

- De hadde hatt mulighet HELE den dagen å hente ting men måtte drøye det helt til midnatt nesten.

Skrevet

Om du var våken og barnet var våken så var det vel ikke noe problem? Skjønte ikke helt hva som var så frekt

Skrevet

Sikker på at det ikke var fredag og lørdag?

Skrevet

Hæ, sikker? Ja, hvorfor skal jeg ikke være sikker? Herregud.

Barnet mitt hadde akkurat våknet og hylgråt, derfor var det ekstra irriterende at det ringte på så sent på kvelden og at jeg måtte lempe henne i sofaen for å gå å åpne. Og ja, jeg var akkurat på tur i seng på det tidspunktet..

Skrevet

Er det du som la deg og sov mens du hadde besøk?

Skrevet

Ja, stemmer det. Det går jo ikke an å ha et barn på armen mens man åpner døra...

Skrevet

Skjer med kverulering? Syns DU det er greit å ringe på hos folk 23-24 på natta og ikke sende mld / ringe før du kommer engang? I den mld jeg leste ETTER hun som henta tingene dro sto det "Våken"? som var sendt 5 min før hun kom innom, ikke "Kommer om 5 minutter å henter tingene". Bare normal høflighet. Skal man komme så sent bør det være avtalt i forveien..

Skrevet

har kommentert på den tråden selv 21.00, så nei. Det er ikke meg. :-)

Skrevet

Men du var jo våken så hva er problemet?

Skrevet

Kunne jo vært våken 01-02 også, hadde det vært OK å plinge på da også eller?

Skrevet

Jeg personlig hater at folk bare ringer på. Da blir jeg forbannet. Enda verre når de ringer eller sender melding først og jeg ikke svarer. Noen folk eier ikke folkeskikk.

Skrevet

Kanskje du bare skulle koble bort ringeklokka. Utover det er det vel frekt å la være å svare på mld som du jo har mottatt? Jeg tenker ung eller dum om venninne dine, de kunne hentet det på dagen eller ventet til dagen etter forresten - med mindre de kjenner deg så godt at de vet at du vanligvis er våken kl. 23.

Skrevet

veldig frekt ja! Jeg hadde blitt irritert!

Hater egentlig att folk bare dukker opp på døren uansett nårtid på døgnet.. liker best att de sier ifra først...

men det er meg da.... ;)

Skrevet

Man kan jo bli fristet til å bare smelle døra i trynet på de..

Skrevet

Det syns jeg er frekk. Hadde selv mislikt det hvis noen hadde ringt kl. 23 om kvelden. Har skjedd før at det har kommet barn og ringt på kl. 22 for å selger ditten og datten. Dritirriterende, for gutten hjemme våkner av det og det tar tid for han å sovne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...