Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Sist lå den framme... Er det ikke det som er normalt? Noen som vet? Har det noen betydning?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Har ingen betydning, begge delene er like normalt. Eneste forskjellen er at man kan ofte kjenne spark litt tydligere og tidligere hvis morkaken ligger bak. Jeg hadde den også fremme forrige gang, men bak denne gangen. Og kjente allerede harde spark i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Min lå bak, og det fikk jeg beskjed om at var helt supert. Hvis man skulle være uheldig og falle f.eks, er det større sjans for morkakeløsning hvis den ligger foran.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 det spiller ingen rolle, livmoren er lik på for og bakveggen ellers kan den også ligge øverst eller på "siden" da livmoren ikke er flat og bare har to sider eneste som er bekymringsverdig er om det er for nært egglederen (de kaller det gjerne graviditet utenfor livmoren og et slikt svangerskap er svært sjeldent det kan fullføres) eller om den er forranliggende og ligger helt eller delvis over fødselskanalen (det er ofte forbundet med blødninger gjennom svangerskapet og avhengig av hvor mye den dekker er det vanlig å få keisersnitt da barnet ikke kan komme ut når morkaken stenger veien ut) hadde morkaken fremme sist og bak nå, merker ikke store forkjellen annett enn at jeg kjendte spark veldig mye tidligere denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 har har den ligget bak begge ganger, uproblematisk og like vanlig som foran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå