Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Dere som har født, var babyen deres på barneavd(eller noe sånt) i 1 eller flere døgn pga deres diabetes? Hvor mange døg og hvilket sykehus? hvordan følte dere det hadde innvirkning på amming? Fikk du/dere være hos babyen mye? Håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Babyen min lå på nyfødtavdelingen i 3 døgn, men om det bare hadde vært pga blodsukkeret hans så hadde det holdt med ett døgn. Han hadde litt andre problemer i tillegg. Jeg var hos han hele dagen, men den tredje natta hadde jeg han på permisjon til barsel for da hadde melka kommet i gang. Amminga mi var ikke påvirket av diabetesen min.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg hadde bare svangerskapsdiabetes og fikk være med baby hele tiden. Fødte på B3 som er spesialavdelingen på SØF. De hentet babyen for å måle blodsukkeret noen ganger i døgnet.
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Min lå på nyfødt i 3 døgn, ammingen min kom aldri igang pga det. Følte det ble pinlig når det var så mange folk som gikk forbi. Dessuten var jeg kanotrøtt etter fødsel og havnet seff på ett rom der en unge sov hele dagen og skrek hele natta (Når jeg kunne sove)
Gjest sandyBay1 Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Så flott da:) Kjekt å vite, siden jeg skal inn der over nyovert- med diabetes. Var foresten babyn din stor ved ankomst?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 20.17 og andre som har fått baby med dia.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet om man får lov som diabetiker får lov til å være på sykehus hotell som de har på Ullevold? Eller må de være på avdelingen pga diabetes? Jeg fikk litt skrekken av du som skriver du var døds trøtt fordi du bodde på rom med en annen som hadde skrikende baby hele natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå