Gå til innhold

Jeg har verdens BESTE mamma. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ringte meg i går, og spurte om de skulle passe barna for oss til i dag.... deilig med en barnefri kveld. :)

Og i dag lurte hun på om jeg ville være med ut og handle litt. Det viste seg at hun skulle spandere alt! :)

Jeg har fått nye klær og hun har fylt opp fryser og kjøleskap!

En deilig start på høstferien.

Mamma er verdens beste :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!

Jeg har også en sånn mamma og pappa som overrasker innimellom :)

Kos dere i kveld :)

Skrevet

Så utrolig herlig:-) Jeg har også verdens beste foreldre:-) De stiller opp når de kan, elsker å passe ungene, kjører oss overalt (har ikke bil) og i dag satt de inn 25000,- på kontoen min som et bidrag til bryllupet vårt. HERLIG!

Skrevet

å så deilig!

Dere er heldige!

Jeg har også verdens beste mamma, selv om jeg ikke får så mye penger.. (lager ofte middager til meg, og kjøper småting til meg og barnet da).

Skrevet

Åh, nå trodde jeg det var en av søstrene mine som hadde skrevet innlegget, siden det sto "verdens beste mamma".. hehe.. Men godt å se at det er flere som er så heldig å ha en så snill mamma som jeg har :)

Grattis med nye klær, og god ferie ;)

Skrevet

Skulle tro vi hadde samme mamma. Min mamma er også like snill og grei som din. Det er igrunn min far også. Han er så morsom når han kommer med bilen full av planker og annet for å gjøre ett eller annet vi har snakket om.

Skrevet

Så bra for dere som har det slik :)

Jeg har ikke en slik mamma, dessverre, men satser på at jeg er og alltid vil være en slik mamma for egne barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...