Gå til innhold

Hurra!!! Jeg er F R I !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har, for å si det mildt, rotet økonomien til noe så grønnjævlig!! Det har jeg aldri innrømt til noen jeg kjenner, bortsett fra til dere, og nå har jeg ryddet opp i alt. ALT er betalt og i dag ble siste betalingsanmerkning slettet :D

Hurra!! Jeg er F R I !! Gud, så deilig det er!!!! *smile stort*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen hjertlig takk :D

Det verste har egentlig ikke vært å betale, men det å holde på hemmeligheten og skammen har vært det verste. Men nå er det omsider over!

Jeg er ikke stolt over å ha rotet meg bort, men jeg er litt stolt over å ha klart å komme meg ut av rotet igjen :D

HI

Skrevet

Tusen takk :D

Jeg er en million tonn lettere i dag! :-)

HI

Skrevet

Godt jobba! :-) Gratulerer!

Skrevet

Tusen takk! :D

Så søte dere er! Godt å kunne dele denne gleden med noen :D

HI

Skrevet

Gratulerer,du er flink:DFår jeg lov til å spørre hva du gjorde for å ordne opp?Trenger å ta et tak selv..

Skrevet

Tok på meg en ekstrajobb og sparte alt av penger jeg kunne spare. Da jeg hadde spart opp nok penger så tok jeg kontakt med alle jeg skylte penger og ga dem et tilbud som de alle godtok. Innfridde alt og i dag ble siste betalingsanm. slettet.

Har vært noen harde år, men GUD så deilig det er å ha gjort opp for seg og at jeg nå kan begynne å spare til oss igjen.

Om du trenger å ta i et tak så gjør det nå. Ikke vær like dum som jeg har vært! Jeg lot det gå langt over stokk og stein før jeg tok tak i det. Dummeste jeg noensinne har gjort!!

Ta tak i det nå! Så slipper du kanskje å svi så hardt og så lenge.

Lykke til! Klem!

HI

Skrevet

er nok ikke så lett,jobber fullt og er 100% alene med barn,så jeg har ingen muligheter til ekstrajobb:(Og med inntekten jeg har nå går det akkurat ikke rundt,så det er ingenting å spare..Får nok nøye meg med å holde det i sjakk bare..

Skrevet

Du kan be om å få fryst rentene siden du er alene med barn om inntekten din ikke er så høy.

Jeg syns du skal ta kontakt med den/de du skylder penger og be om muligheten for dette. Det er absolutt verd et forsøk.

HI

Skrevet

Gratulerer:)

Sånn holder vi også på nå og det går fremover:):) det er såååå deilig å se at en etter en av kreditorene blir slettet:):)

Du har vært flink ,stå på videre:)

Skrevet

Takk i lige måde, 18:37 :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...