Gå til innhold

Navnevalget - hvordan går det med tankekverna deres?


Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Har dere navnet klart, eller mange gode forslag for hånden?

 

Vi vet ikke hvilket kjønn det er, så må foreløpig tenke på både gutte- og jentenavn.

 

Men her i gården har i grunn hele prossesen stoppet opp, og jeg sliter så med å komme på navn jeg liker!!

 

De navnene jeg kanskje har er:

 

GUTT:

Teodor

Sebastian

 

JENTE:

Louise

Frida

 

Vil gjerne høres dere andres forslag for inspirasjon!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av dine navn synes jeg Frida er veldig skjønt. :)

Vi har bestemt oss alt, men navnene er veldig spesielle, så det spørs om du vil la deg inspirere av dem. :)

 

GUTT:

Brandalv

 

JENTE:

Dis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange jeg liker, men pappaen er meget sær på navn, så han har mer eller mindre bestemt og jeg har godkjent :P Ser ut til at vi får ei jente og da skal hun hete NORA. Blir det en gutt tror jeg vi landet på JONAS. Enkle, fine navn, som passer til storebrødrene Sander, Fillip (mine) og Alexander (hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla med 1 Jente og Spire

Suen:

Jeg tror ikke vi selv kommer til å gå for noen av de navnene, MEN jeg er ikke den som skal kritisere dere for spesielle navn!! Har egentlig sans for at folk velger noe litt utradisjonellt:) Det finnes en del uvanlig blandt våre venner/bekjennte.

 

Personlig er jeg også opptatt av navnets betydning, og synes det spiller er viktig rolle når vi velger navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente navn fins det jo så mange fine av!

Men gutte navn er jo sååå vanskelig!

 

Vi liker tradisjonelt, gammelt ... Har ei fra før som heter ingeborg.

Så vil jo at navnene skal gå sammen :) Men vanskelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos er vi litt uenige og hva slags type navn barnet skal få. Samboer liker de tradisjonelle, gamle navnene. Han er ikke glad i motenavnene. Jeg liker heller ikke de ekstreme motenavnene, men noe midt mellom det og tradisjonelle. Så langt har vi blitt sånn nogenlunde enig om at vi liker bl.a. navnene Victoria og William.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...