Gå til innhold

psykolog timen i dag,. uff

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle dukket opp, men sivgerfaren min nekter og ville prate med meg. han nekter for at han har gjort noe galdt.

når jeg sa ting så satt svigerfaren min og høylytt lo av meg, og avbrøyt mannen min hele tiden. lot ingen få si det dem ville, han skulle overkjøre alle.

mannen min innser enda ikke at forholdet mellom oss og dem ikke får blitt slik at man kan leve med det.

de skal hakke på hele tiden og innrømmer ingen feil. jeg og min sa at vi har sikkert gjort ting feil, men vi prøver og rydde opp i dette.

måtte ha ut litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er litt snåle hele gjengen

Skrevet

noen seriøse som vil svare?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du vil ha svar på, ellers skulle jeg gjerne svart deg.

Skrevet

jeg vet ikke helt, råd om videre gang, ditt inntrykk av dette,.?

er ikke helt sikker på hva jeg vil ..

Skrevet

Det var et seriøst svar.

Jeg har lest flere av dine innlegg om dette psykolpgi-styret med svigers og beklager å måtte si det, men ingen av dere fremstår som helt på g.

17:33

Skrevet

Er ikke lett å råde til noe som helst egentlig...

Hvorfor ikke bare innse at dere er forskjellige og aldri kommer til å bli bestevenner?

Jeg har veldig liten kontakt med broren til mannen min og kona hans, de lever på en helt annen planet enn oss, er utrolig egoistiske og utnytter, baksnakker osv hele tiden. Ser ingen grunn til å hverken bli uvenner med dem eller være mer sammen med dem enn nødvendig. Siden vi er familie snakkes vi jo noen ganger i året, men har ingen kontakt utenom felles besøk hos svigermor o.l.

Skjønner ikke hva dere strir sånn etter, la nå bare svigerfar være svigerfar og lev deres eget liv. Du trenger da ikke være med når mannen din stikker dit på besøk...

Skrevet

Man kan ganske enkelt ikke være bestevenn og helt på nett med alle, innse at dere er forskjellige og ikke går så godt sammen. Dere må da ikke møtes flere ganger i uken, hva med å holde det til et minimum?

Skrevet

Mitt inntrykk er vell....

N

å vet jeg ikke hva dette går, men svarete r forsåvidt enkelt... Svigerfar viser NULL respekt for deg og mannen din. Innrømmer aldri feil...Hmmm jeg har ikke rett til å sette en diganose for dette, men syns det virker så psykopatiske trekk elelr nerve problemer.

Unasett, en slik person er ikke godt uansett å ha rundt seg, hverken for dere eller (Vist dere har) barn sammen.

Så dere burde kutte ALL kontakt med han inntil videre, gi ett par månder og forleng om nødvendig. Jeg har ett dårlig forhold med min mor. Har ikke snakket med henne på 4 månder..Å før hard et vært nesten 2 år og osv. Nok er nok...Hun har tydligvis store problemer med seg, å må dermed oppsøke profosjonel hjelp. MEN de må jo ville det selv også da.

Enkelst soms agt, som nevnt...Kutt kontakt om dere ikke kommer dere videre.

Skrevet

Å herregud! Dropp de! Jeg hadde virkelig ikke giddet å ha kontakt med slike folk! Familie eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...