Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 ........ omelett til middag.. Er det mest sannsynlig at h*n vil reagere på det ????
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Ehh, hvorfor skulle h*n reagere på det?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Unnskyld... ettersom det er egg.... er førstegangs så jeg vet ikke så mye enda.... hi
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Why? Det er liksom ikke farlig å amme. Det er heller ikke farlig å spise mens man ammer. Unger tåler det meste, så vidt meg bekjent er det vel 3 ting som man skal unngå i store mengder og det er løk, kål og cola. Og selv det er det ikke så mange unger som reagerer på. Har man sarte unger får man bare prøve seg frem.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Tusen takk for svar. H*n reagerer veldig på mais og løk. Ettersom jeg får luft i magen av egg trodde jeg kanskje babyen også fikk det. Ingen Tobakk og alcohol her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå