Gå til innhold

Hvor mange tester har dere tatt?


Gjøkeredet③

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert tatt 10 tester den siste uka.. Forskjellige merker til forskjellige tidspunkter.. Skjønner liksom ikke helt at jeg er gravid. Ler av meg selv! Heldigvis har jeg kjøpt dem alle på ebay for en stund siden, så går ikke på noen økonomisk smell.. ;o) Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he pinlig å innrømme, men bestilte 10 billige tester før jeg visste jeg var gravid, og jeg har tatt 8 av dem, pluss en cb digital:-/ He he men var kjekt i dag å se streken komme FØR kontrollstreken, og at den ble sterkere enn kontrollstreken, og det var ikke engang med morgenurin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre tester. Den første tok jeg mandag forrige uke, selv om jeg ikke ventet mensen før på torsdag. Jeg bare kjente på meg at det måtte være noe. Men den ble negativ, og jeg ble litt sånn; hæ? (tok den på ettermiddagen, og testen var kanskje litt gammel...) Symptomene fortsatte, så da tok jeg en ny test på torsdagen, da jeg ventet mensen. Klarte ikke å vente til fredags morgen, så jeg tok på ettermiddagen da også. Nei, megativ nå også. Nå skjønte jeg ingenting?! Var skikkelig frustrert den kvelden, stuptrøtt la jeg meg kl 21 og grein en liten skvett. Da jeg våknet neste morgen tenkte jeg at jeg kanskje kunne tisse litt på samme testen bare for å se om det ville gi utslag på morgenurinen. Da jeg tok den opp av søppelbøtta, var den allerede positiv! Litt utålmodig da vettu, venta kanskje bare 1 minutt. Men jeg var fremdeles usikker, fordi den andre streken var så svak. Kjøpte en test av merke A1 apotek, kanskje den ikke er så bra. Uansett så kjøpte jeg en ny test på fredag som jeg skulle ta på lørdags morgen. Da jeg tok den testen ble fremdeles streken ganske mye svakere enn den andre streken i testen. Men nå gidder jeg ikke å kjøpe flere tester, kjenner jo med hele kroppen at jeg er gravid. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

2 stk rsfu, negative, og en enkel CB, positiv. Kjøpte en dobbelpakke av den siste, så jeg bruker nok opp den siste om noen dager, bare fordi det pluss-tegnet var sa vakkert! :) Skulle kyssa den om det ikke var for at jeg visste hvor den har vært. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...