Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Dåpsselskapet og begynnelsen på et album hun får når hun blir stor.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 sportstrille, ble kjøpt ved dåpsdagen, da den vi ville ha var på salg, hadd egentlig ikke planer om å kjøpe noe.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Kjøpte ingenting, men sparer jo til henne hver mnd, da. satte inn alle pengene hun fikk på en egen konto og så har vi begynnt å spare i ettertid. Trodde ikke det var vanlig å gi dåpsgave til egne barn, jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg døpte de og holdt selskap for dem Kjøpte ikke gave til dem nei, men jeg skal nok sørge for at de ikke går tomhendte når de en dag forlater redet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå