Gå til innhold

Har du kjøpt noe fra groupon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er trygt å kjøpe noe derfra? Altså om man får det, at de ikke tapper kontoen din osv.? Er det noen som har erfaring med å kjøpe noe derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jag har fått en ansiktsbehandling av mannen min därifrån och det gick helt smärtfritt.. Har också en väninna somhandlat många gånger.. Kör på!

Skrevet

Det høres betryggende ut! :-) Flere erfaringer med groupon?

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Beklager, det må ha skjedd noe feil her, siden svaret mitt kommer så mange ganger... Er uansett interessert i å høre flere erfaringer... :-)

Skrevet

Har kjøpt en 3-retters middag, men opplevde at pris-settingen ikke var riktig.. Fremdeles en god deal, men de setter den opprinnelige prisen skyhøyt så det skal se ut som man gjør et skikkelig kupp:)

Så da blir jo jeg litt snurt da, for de hadde ikke trengt å juge i markedsføringen, det ville fremdeles vært en god deal med riktige priser.

Skrevet

Jeg har kjøpt masse derfra, og det har aldri vært noen problemer med noenting. Er superfornøyd. Dealer jeg ikk ehar fått brukt likevel har jeg også fått tilbake pengene på (så sant datoen ikke har gått ut da).

Skrevet

Jeg måtte inn på kontoen min og telle.

Jeg har handlet der 10 ganger så langt.

Veldig fornøyd:)

Skrevet

Kjøpt masse der i flere forskjellige kategorier. Aldri vært noe problem.

Eneste som irriterer meg med dem er at mailene har begynt å bli så rotete. De hode dealene fra hver by forsvinner jo i en haug av nett-tilbud. Skulle ønske de kunne holde disse til en egen mail som de gjorde i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...