Gå til innhold

Til dere som har født før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere tilbake det "gamle" sexlivet? Skulle vel kanksje postet dette på "sex i svangerskapet"-forumet, men det virker som om det egentlig bare er overhormonelle kåte gravide damer som utveksler sexfantasier..

Har 10 dager igjen til termin, og har vært et litt trøblete svangerskap, så gleder meg til å få igjen kroppen min og samlivet med kjæresten..

Noen som har tips til trening eller andre triks som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener før fødselen, så har lysten egentlig vært der stort sett hele svangerskapet, men jeg sliter med soppinfeksjoner og ubalanse i underlivet i tillegg til at jeg er fryktelig hoven og blir sår etter bare fem minutters akt. :P Så det blir ikke mye sex før fødselen tenker jeg. En gang eller to i mnd. Etter fødselen med førstemann kom lysten fort tilbake, og etter to uker klarte vi ikke å vente lenger. :P Håper det blir sånn denne gangen også. :) Av trening så er det vel det alle sier, at en må knipe! :P Glemmer det hele tiden selv da. :P

Skrevet

Her tok det laaaang tid. Hadde litt problemer i etterkant med sting og hoven etter tangforløsning, og ting gikk ikke så fort over siden jeg var med på ting som jeg ikke hadde godt av å være med på, etter press fra andre. Så helingsprosessen tok nok lenger tid enn det hadde trengt å være.

Så sex var kjempevondt i lang tid etter på. Flere måneder. Helt uaktuelt.

Skrevet

Jeg synes ikke jeg fikk igjen kroppen min før jeg sluttet å amme etter 8 måneder, jeg... men sexlivet gjenopptok vi 3 uker etter fødsel uten problemer, bare at det var ikke helt det samme som før... ;) Man er jo sliten etter at baby har kommet ut og kroppen var ikke min egen før etter lang tid, altså.

Skrevet

Vi har begge ganger startet på etter 14 dager. håper jeg er ferdig med blødninger like raskt denne gangen også. det er litt ømt i starten så man er gjerne litt forsiktig, men det går seg til. ellers er det jo ting som mangler der så tidlig etterpå.. melk i puppene gjør at de er off limits for mannen noe som også er trist for meg. noen ganger lekker de også og det er ikke serlig kos synes jeg. man er litt forsiktig så man ikke vekker gullet som ligger og sover, og man er kanskje sliten etter dagen og tenker at man må sove fremfor noe annet slik at man klarer morgendagen. men det går seg til sakte men sikkert da=)

Skrevet

Her har det gått 2 mnd etter fødselen før jeg har turt å prøve... Hatt noen sting som har hengt i ei stund.. Og bare ikke følt for å tukle noe der nede før minimum 6-8 uker etter... :)

Skrevet

Både forrige gang og denne gangen har sex-lysten blitt sterkere i første trimester og så roet seg til normalt nivå i andre trimester. Etter fødselen sist tok det 6-8 uker, tror jeg, inntil vi hadde sex. Jeg ble klipt den ene veien og revnet litt andre veien, så det tok litt tid før jeg turte... Sexen var ikke helt den samme de første gangene, men dette tok seg opp igjen etterhvert. Etter noen mnd var sexen bedre enn noen gang!!

Skrevet

må bare si at jeg har ventet til blødningene har stanset, litt varierende faktisk men rundt 6-8 uker å vente. Synes det var litt vondt de første gangene etter fødsel men det ble jo noen sting. Dette gikk over etterhvert og samlivet og sexlivet tok oppseg bra .Ps husk knipe øvelsene etterpå :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...