Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hva vasker dere dusjen med? Det er jo så vanskelig å få glassene helt rene! Har dere noen gode tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 silic bang;) kødder ikke.. Bruker det først, sprøyer på og lar det virke i 10 minutter, før jeg spyler det av mens jeg vasker over med en svamp, etterpå bruker jeg supersvampen du får kjøpt på nille.. Trodde ikke jeg skulle få bra resultat av det, men det har jeg, dusjkabinettet ser 100% rent ut, ingen flekker eller noe noe sted
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Tusen takk for tipset Det skal jeg prøve!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Bruker jif vårtrom på hele først, venter 10 minutter, så så pyler jeg, på dørene går jeg over med glassklut til slutt og pusser dem blanke, tar også en runde over armaturet med den til slutt for å pusse det blankt. Blir så fint så.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 vist du vil ha en lett vasket dusj vil jeg anbefale og polere dusjen.. da er det super enkelt og bare spraye på dusjvask og spyle det av etterpå
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Tusen takk for alle forslagen Synes det er så tungt og vanskelig å få dusjen ren! Men blir gøy å prøve noe nytt:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå