Gå til innhold

trenger noen tips..... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ansatt som butikkleder i en stor kjede og jobber 100 prosent stilling. trives meget godt i jobben, og har det fint, men kjnner at presset med budsjetter, ansattansvar, salg, service begynner å rære på meg litt.. er press fra alle kanter hele tiden og det siste året har det vel gått litt nedover med omsetningen og jeg føler veldig på dette.. mine eiere sier at det ikke er jeg som gjør noe feil, men man vet ikke helt hva so mer årsaken til dette.. kan jo vre mange ting.. konkurranse i markedet blandt annet.. synes det e r helt grusomt å gå ut i permisjon og ikke klart å levere bra nok resultater.. er usikker på om jeg vil tilbake igjen også.. er red de som skal lede mens jeg er borte gjør en myye bedre jobb enn meg og at ting plutselig skal bli kjempebra når jeg blir borte :( vond følelse.. og om ting ikk ebedrer seg vil jeg jo tro at de kan velge å ikke fortsette med butikken,,

men så er det det da.. hva kan man gjøre bortsett fra butikk når man ikek har noen annen erfaring eller utdannelse?? jeg tjener jo godt nå og kan jo ikke gå for mye ned i lønn heller.. men vurderer å søke noe annet mens jeg går hjemme.. hva gjør dere andre??

som leder har jeg jo endel erfaring med personal, ansettelser budsjetter , planlegging, fakturaer og mye annet da, så sikkert ikke dumt å ha på cven.. fader. var den utdannelsen jeg burde tatt når jeg var yngre da.. hehe. er jo ikke så lett å begynne på skole igjen med 2 barn og et stort hus med gjeld på.. :( er litt fortvilet nå, så tar gjerne i mot tips med stor takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel se først om dette bare er en fase som butikken er i?

Mange som ikke har utdannelse, jobber nettopp i butikker, eller med renhold, eller som dagmamma. Fabrikkarbeid eller gartnerjobb kan også være aktuelt.

Men jeg vil jo tro at flere arbeidsgivere i det private næringsliv vil bli imponerte over din fortid(?) som butikkleder.

Skrevet

ja, kan jo hende disse hormonene gjør ting litt ekstra vanskelig nå.. men er så trist.. hehe

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...