Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 hva tjener en barnehageassistent med 100 prosent stilling?? vurderer å søke en slik stilling,men frykter jeg vil gå kraftig ned i lønn..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Går nok ned i lønn, men viktigste er jo at du trives og har det bra. Ville aldri byttet, men det er nå meg Kan du søke permisjon fra jobben for å prøve bhg.?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 nei, de innvilger ikke ulønnede permisjoner dessverre, så det er dumt. hørt med noen som sier at barnehageassistenter tjener ca 280000 kr i året og det blir for mye å gå ned i lønn.. vil jo beholde huset liksom.. hehe.. men synes det virker som en veldig koselig jobb, og man får vre mye ute og sosial.. hmm,
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Synes det høres ut som et mareritt av en jobb... hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 ja, godt vi er forskjellige da.. synes det kunne være interessant å jobbe med små mennesker jeg.. se hva dagen dems inneholder, da får man jo litt innblikk i egene barn sin hverdag også.. gjøre en innsats for de minste kunne jeg godt tenke meg.. men såklart må jo tjene penger også..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Spørs hvor mange års arb. erfaring du har det.. jeg har 8 år- tjener ca 280.000 ja..uten fagbrev. Har du 10 år+ er lønna rundt 300.000 i året.. Verdens beste jobb da,sosialt,mye ute og kjempegøy
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 343 000 i året hvis du har 16 års ansenitet (som er det meste i barnehage) og ingen relevant utdanning. Dette kan selvfølgelig variere fra barnehage til barnehage (kommunale/private) og også hvor i Norge du arbeider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå