Gå til innhold

barnehageassistenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tjener en barnehageassistent med 100 prosent stilling??

vurderer å søke en slik stilling,men frykter jeg vil gå kraftig ned i lønn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok ned i lønn, men viktigste er jo at du trives og har det bra. Ville aldri byttet, men det er nå meg :) Kan du søke permisjon fra jobben for å prøve bhg.?

Skrevet

nei, de innvilger ikke ulønnede permisjoner dessverre, så det er dumt. hørt med noen som sier at barnehageassistenter tjener ca 280000 kr i året og det blir for mye å gå ned i lønn.. vil jo beholde huset liksom.. hehe.. men synes det virker som en veldig koselig jobb, og man får vre mye ute og sosial.. hmm,

Skrevet

Synes det høres ut som et mareritt av en jobb... hehehe

Skrevet

ja, godt vi er forskjellige da.. synes det kunne være interessant å jobbe med små mennesker jeg.. se hva dagen dems inneholder, da får man jo litt innblikk i egene barn sin hverdag også.. gjøre en innsats for de minste kunne jeg godt tenke meg.. men såklart må jo tjene penger også..

Skrevet

Spørs hvor mange års arb. erfaring du har det.. jeg har 8 år- tjener ca 280.000 ja..uten fagbrev. Har du 10 år+ er lønna rundt 300.000 i året..

Verdens beste jobb da,sosialt,mye ute og kjempegøy :)

Skrevet

343 000 i året hvis du har 16 års ansenitet (som er det meste i barnehage) og ingen relevant utdanning.

Dette kan selvfølgelig variere fra barnehage til barnehage (kommunale/private) og også hvor i Norge du arbeider:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...