Nynnhild Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg hadde faktisk min første drøm om fødsel i natt, og det foregikk under vann. Det gikk lekende lett, kanskje jeg får prøve det denne gangen. Noen andre som drømmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. oktober 2011 #2 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja jeg drømmer sykt mye for tiden, og sover generelt dårlig.. Men husker ikke noe særlig av drømmene, bare at de er utrolig dramatiske:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynnhild Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg sover også ganske dårlig. Husker ikke at tissing på natta begynte så tidlig. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaraklar Skrevet 3. oktober 2011 #4 Del Skrevet 3. oktober 2011 Åh, mens jeg leste denne tråden kom jeg på den drømmen jeg hadde for to netter siden. Jeg drømte at jeg møtte igjen alle mine avdøde besteforeldre, og da morfar ga meg en god hadet-klem ba han meg om å hilse til ... . Jeg drømte at jeg stusset og tittet rart på han, men smilte og latet som om jeg skjønte hva han mente. Men nå skjønner jeg jo drømmen! For en fin drøm egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynnhild Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvem skulle du hilse til? Ble litt nysgjerrig jeg nå. Synes det er litt spennende med drømmer jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaraklar Skrevet 4. oktober 2011 #6 Del Skrevet 4. oktober 2011 Morfar ba meg hilse til en de ga meg inntrykk av at jeg skulle møte snart. Han sa et navn, men det var så rart, så det har jeg glemt alt. Tror nok det kan tolkes mer som et anagram eller noe, når jeg tenker meg om. Men "én jeg skulle møte snart". I magen da jo! Testet positivt 2 dager etter, noe jeg egentlig hadde slått fra meg som mulighet denne gangen. Jeg testet negativt to ganger forrige uke, og tok en test til for å kunne drikke vin med god samvittighet i høstferien. Synes det blir mer og mer spennende med drømmer selv, jeg, særlig når jeg har slike drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå