Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 I stede for soyamel? Tenkte å ha det i dag, men finner bare mandelmel i butikkene i dag. Hi maize, bare helsekosten som har det, eller kan meny ha det?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg syns ikke det blir godt! Dersom du har lyst på pizza. Stek osteflak, lag pizzafyll i gryte, og server med seterømme;) yum yum Evnt bruk grovt og fint speltmel. Blir litt mer karbs, men mye mindre påvirkning på blodsukkeret ditt likevel;) Husk at det er lurt å ha 1 dag, der du spiser litt over 20 gram, for å booste kroppen;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for svar :-) Er ikke på noen ekstrem lavkarbokur. Bare en mild variant :-) Men den pizzaen så skikkelig god ut! :-) Takk for flere tips!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Den beste lavkarbo-pizzadeigen jeg har funnet er som følger: 2 egg 1/2 beger cottage cheese ca 75 gram ost salt krydder Skill eggene og mos eggeplommer og ottage cheese med en stavmikser. Bland i raspet ost. Stivpisk eggeplommene sammen med salt og evt krydder man måtte ønske å ha i deigen. Bland dette sammen forsiktig og smør utover en stekeplate med bakepapir. Stek i ca 20 min på ca 200 grader eller til det er gyllent. Avkjøl før en legger på fyllet og steker pizzaen som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå