Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 I mitt første svangerskap gikk jeg opp 27 kg. 15 av dem på de siste 4 ukene. Etter fødselen gikk jeg ned 18-19 kg på 2,5 døgn, og deretter raste resten av kiloene vekk på en uke. Så var tilbake til normalvekt vel 1,5 uke etter fødselen, og altså 27 kg lettere enn den dagen jeg fødte. Har aldri hørt om noen andre som har opplevd noe lignende. Hadde voldsomt mye vann i kroppen da, 3++ i ødem og svk.forgiftning.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Rekker opp handa! hehe Men det fortsatte etter matchvekt var tilbake. Har en på 8 mnd og veier nå nesten så lite at det er skummelt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det fortsatte på meg også, men da mye saktere. Gikk ned 10 kg til mens jeg ammet, men så opp igjen da jeg sluttet å amme. HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har ikke tenkt til å slutte å amme med det første. Ammer nok til 2 år, om jeg ikke skrumper helt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå