*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Snuppis har kommet i "bake" alderen. Vi har baket mye forskjellige muffins og boller... men det begynner å bli kjedelig. Så er jeg så fantasiløs at jeg ikke kan komme på noen andre ting som er litt å "hjelpe" til med for en 3 åring. derfor håper jeg dere har noe å dele
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Fikk denne oppskriften av en kollega. Kjempegod kake, og noe en 3 åring kan hjelpe godt til med. Knus en pakke med Safari-kjeks (legg i en pose og slå på med en kjevle, sikkert gøy for en liten jente ;-)). Leg dette i bunnen av en paiform. Bland 2 dl melis med 200 g naturell kremost. Miks opp en pakke med kremfløte, og bland alt sammen. I hvertfall mine barn elsker å få holde på mixmasteren :-) Hell blandingen over kjeksene. Pynt med blåbær, rips (tine frosne på et papir) ol.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2011 Høres mums ut takk Den skal vi prøve
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Kan jo bake kanelsnurrer, pizza snurrer, fyllte horn, matmuffins, eplekake (evt legge det i muffinsformer), rullekake legger ikke ut noen oppskrifter, men kom med noen forslag ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå