Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Har en venninne som trenger en liten oppmuntring. Har tenkt å kjøpe gavekort på massasje/frisør e.l. Men trenger tips til noe mer! Kom med forslag! :-))
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Ta en kurv med plass til en god rødvin i, og fyll rundt flaska med deilige sjokolader, duftlys og kanskje en liten bok om vennskap eller lignende? Drikker hun ikke vin, kan du bytte den delen ut med eksklusiv te, eller kaffe.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ingen årsak. Om du går for den eller noe annet, så husk at det som gjør at en føler seg mest ivaretatt er om gaven er personlig og viser genuin omtanke. Det mener jeg en slik kurv gjør. Og så lar den seg veldig godt kombinere med gavekort da det jo kan legges i kurven.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Ja vil veldig gjerne at hun skal forstå hvor mye hun betyr for meg, og at jeg setter veldig stor pris på vennskapet vårt. Hun går igjennom en tøff periode nå og trenger en liten oppmuntring :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Håper hun forstår hvor heldig hun er som har en venninne som deg!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Må bare si at det er utrolig snilt av deg å gjøre noe sånt for venninna di! skulle bare visst hvor glad jeg hadde blitt om noen hadde gjort noe slikt for meg! har ingen gode idèer til deg, men massasje/frisør/fotmassasje o.l høres jo heerlig ut! og skriv et koselig kort med bilde av dere to på
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 så utrolig koselig gjordt jeg hadde blitt såå glad om noen gjorde det for meg.. snill er du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå