Gå til innhold

Er det bare jeg som er unormal som reagerer på dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er normalt for deg da?

Skrevet

Det finnes vel ikke normalt/unormalt i slike saker, enhver familie må finne ut for seg selv hvor mye samvær man er komfortabel med....

Skrevet

Normalt for meg er kanskje 1-2 ganger i uka. Hver dag hadde jeg fått helt angst av hvertfall :)

Skrevet

Folk er forskjellige. En ting hvis man fort langt fra hverandre, men jeg synes det er merkelig når folk som bor i nærheten av feks foreldre å ser dem noen gå gang i året. Joda, ser den at folk har en travel hverdag, men feks her så er det naturlig at vi feks møtes til familiemiddager på søndager jevnlig, ikke hver uke, men i hvertfall en gang i mnd, ellers å treffer jeg foreldrene mine ukentlig, svigers bor noen timer unna, de ser vi minst annenhver mnd.

Å det handler ikke om at vi er avhengige av foreldrene våre, men vi setter pris på å tilbringe tid med dem, ungene er glade i besteforeldrene sine og ikke minst synes foreldrene våre det er kjekt å se både oss og barna jevnlig.

Jeg hadde selv en mormor som bodde langt unna, det var alltid stas å besøke henne, men jeg fikk aldri det samme nære forholdet som jeg hadde til farmor og farfar som var nærmeste nabo der dørene var åpne for oss barnebarna så vi løp inn og ut der som vi selv lystet.

Skrevet

Men det er jo forskjell på noen få ganger i året og hver dag? Hver dag er jo veldig mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...