Gå til innhold

får barna dine gå halloween??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer da vi har en 3 år gammel gutt vi skal kjøre til mormor så han kan ringe på og få godteri,. morro for han...

han ble skremt i fjord så må lette det litt.

skal dine gå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ei enda, hun er 3 år. Kommer ikke til å gå med henne, men kommer til å ha noe godteri klart så hun kan få dele ut om noen kommer på døra vår. Når hun blir større og ytrer ønske om å få gå trick or treat, så skal hun selvsagt få lov til det :)

Greit at en del folk misliker amerikaniseringen og tradisjoner som halloween, men når det nå likevel har kommet hit, så skjønner jeg ikke hvilken glede de har av å nekte ungene sine å delta...

Skrevet

min går, men ikke siden hun ble 5. har gått julebukk en gang da hun var 4, men her vi bor nå (flyttet langt) jenner de ikke til julebukker, så det får vi ta om vi er på besøk hos familie...

lager gjerne heller til haloween party hjemme, krever ikke så mye. og oppleves mye tryggere og morsomere for barna. trenger ikke se skummel ut selv om det er haloween :-)

Skrevet

Min eldste er bare 4 år (på lørdag ;o) og han aner ikke hva halloween er en gang. Men når han blir stor nok så får han gå sammen med andre barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...