Gå til innhold

Noen her som har gått på Roede kurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man på de møtene? Sitter å hører på en som forteller hva en kan og ikke kan spise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på nå. På møtene diskuterer man hvordan det har gått i uka som gikk og man tar opp forskjellige temaer som trim forskjellige matvarer og ja.. Mye rart. Jeg opplever det som gruppeterapi nesten. Hvis uka har gått dårlig så får man pratet ut om det der og man føler seg forfrisket til å starte pånytt.

Men jeg har da virkelig fått høre at det er ingenting man ikke skal spise. Men noen ting man skal spise mindre av.

Skrevet

Høres jo bra ut det, selv om jeg ikke liker å snakke foran mange :-) Vurderer å melde meg på ett kurs. Det står ikke hvor lenge det varer.. 2100,- for hvor lenge..?

Skrevet

Du kan jo melde deg på et Internett-kurt. Det har jeg gjort, og det var egentlig veldig ok. Da slipper du ihvertfall å stå og snakke om vekt og spnt foran mange andre.

Skrevet

Går på aktiv kurs nå, der sier ikke så mye selv, veies og det prates og trenes. Effektivt foreløpig på meg ihvertfall. Har ihvertfall ikke lyst å stille seg på en vekt uten å vise at en har jobbet for det uken som var.

Gått ned 4,5 kg på 4 uker, herlich!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...