Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Håper de blir byttet ut snart. Hvorfor skal alt være så kult? Mener, la barn være barn. Hva er galt med bamser og andre barnemotiv i duse farger?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 ENIG. Jeg skrev det til Libero når vi fikk prøvebleier i vår. (Evaluering) Passer til 5 åringer, og det er ikke såå mange 5 åringer som bruker bleie.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har aldri forstått dette med limited edition på Libero bleiene, det har de jo holdt på med en stund, i alle fall siden mine barn brukte bleier. De skal tisse og bæsje i disse bleiene, og aller helst bør bleiene være så miljøvennlige og så billige som overhode mulig. Kan ikke helt se poenget med denne fordyrende prosessen, og de skulle heller brukt de pengene på noe annet enn design, som utvikling av en grønnre profil, og kortere nedbrytningstid på bleiene.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Hater de design-kolleksjonene. Heldigvis er ikke årets like stygg som fotball-kolleksjonen ifjor. Har skrevet til Libero og sakt hva jeg mener, spesielt da de ikke trykket str på dem for å ikke ødelegge designet. Det var skikkelig kult med to bleiebarn som skulle se på alle bleiene for å velge dagens design.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Men reklamen for bleiene er jo bare fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå