Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Sluttet på p pillen i juni 2010. Har siden den gang kun hatt en ordentlig menstruasjon og den var i slutten av juli 2011. Har ellers med mange mange måneders mellomrom hatt småblødninger det det ikke har vært ordentlig blod. Sist jeg hadde det var 10.september 2011. Det varte i 4 dager med bittelitt blod. Ida, den 03.okt har jeg blødd.. Jeg skjønner ikke hva som foregår i kroppen min.. Noen med lignende opplevelser?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hvor gammel er du? Kan det være overgangsader? Ville tatt det opp med legen. Det er vel en hormonubalanse i kroppen din vil jeg jo tro.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har stoffskifteproblemer og jeg får veldig uregelmessig mens (Noen ganger stopper den helt) om medisindosen ikke er helt i orden. Andre tilstander kan også gi mensestopp. Dra til legen din du. Min sa for øvrig at så lenge blodprøver var i orden så var ikke uteblitt mens noe de så som veldig alvorlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå