Gå til innhold

andre med babyer som ikke har soverom i samme etasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjenner jeg gruer meg veldig til å legge baby på eget rom :( hun er 6 mnd så jeg har ikke tenkt legge henne på eget rom enda.. hadde vi hatt det andre soverommet i samme etasje hadde hun nopk ligget der allerede nå da hun kun har et måltid på natt/tidligmorgen. her er det ikke bare etasjen under soverommet er i, men helt nede :( så vårt soverom er i øverste etasje og hennes i kjelleren.. men er et lite og lytt hus på 100 m2 med en dum løsning på soverommene, merker det irriterer meg. men vi har en kjempe god babycall, doro som tar opp alt av lyder, og vis hun skriker så tror jeg veldig fint jeg egentlig hadde våknet av henne med dørene åpne selv om hun er 2 etasjer under oss.

Er det andre som er i samme situasjon og kan gi noen oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis romløsningen er sånn, så må dere bare gjøre det beste ut av det:-)

Hva om du kjøper en babycall med skjerm så du kan se barnet? Da slipper du å ligge og tenke på at babycallen ikke fungerer;-) Da kan du bare ta en titt på skjermen.

Skrevet

Jeg ville aldri latt en liten baby eller et lite barn i det hele tatt sove to etasjer under meg. Det handler ikke om hvorvidt man hører dem når de skriker eller våkner, men sikkerhet i forhold til om noe skjer. Hva om det blir brann? Å klare å redde ut et barn når du må ned to etasjer først (og brannen kan gjerne sperre veien) gjør situasjonen mye vanskeligere enn om barnet ligger i rommet ved siden av. For min del hadde jeg da hatt barnet på rommet så lenge som mulig. Har dere bare to soverom i hele huset? Hvis dere i det minste har to soverom i samme etasje hadde jeg valgt at både vi og barnet sov i samme etasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...