Gå til innhold

Noen av dere som er sykemeldt pga kvalme enda?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Jeg ringte glad og fornøyd til fastlegen i dag for å bestille 1.time, og fortalte samtidig at kvalmen ikke var kommet riktig enda, men at jeg husker med gru hvordan det var sist, og at jeg gjerne vil ha den første timen snart, slik at jeg bare kan kontakte dem dersom jeg skulle trenge sykemelding en eller annen gang.. Jeg fikk time om en uke og hun i resepsjonen og jeg var jo enige om at det kunne jo hende jeg ikke kom til å merke noe særlig til kvalmen denne gangen... Skulle jo jeg aldri ha sagt meg enig i.... 1 time etter kom kvalmen kastet over meg.... Hjelp... Heldigvis varte den ikke så lenge, men den kommer nok igjen, og blir nok verre i dagene/ukene framover.... Gulp jeg er så pysete når det gjelder kvalme/spying....

Hvordan går det med dere andre nå? Jeg er forresten 5+1 i dag, og har "vunnet" 2 uker uten kvalme i forhold til sist, og er jo uansett veldig takknemlig for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis ikke - ennå... Har ikke kommet lenger enn til 4+5 og det var omtrent på den tiden elendigheten startet forrige gang. Men det er snart 6 år siden, og jeg håper kroppen har glemt at det er en mulighet med kvalme når man er gravid ;) Har hatt et par timer med kvalme etter aktiviteter, og en enkeltepisode med spy, ellers i trøtt men kvalmefri form - måtte det bare vare leeeenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii..... jeg som var så happy og i fin form i går... Gikk på jobb i dag og møtte glad og fornøyd opp til et møte. 2 min senere løp jeg mot doen for å prate i den store telefonen. Svarte f*!x?! Nå er jeg sykemeldt to uker- foreløpig. Har bare kommet til 4+6 og det er ennå 248 dager igjen. Nå ønsker jeg bare å gå i hi for vinteren og våkne opp utpå våren en gang. Det er urettferdig at man skal rammes to ganger på rad synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja det er fæle greier... Håper det bare var for i dag for din del! Jeg fikk kvalmen kastet over meg i går, men i dag har jeg vært fin igjen... Er spent på morgendagen. Da må jeg opp 0530... Tidlig det:-/ Har IKKE lyst å si noe på jobb enda heller.........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...