Gå til innhold

Bilder.... dårlig samvittighet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn. Av nr 1 satte jeg inn flere bilder hver mnd, inntil hun var 3 år gammel. Men så stoppet jeg opp av en eller annen grunn opp. Nr 2 som nå er 1 år gammel har jeg knapt nok printet ut et eneste bilde av for å lime inn i albummet.... Er det flere som er dårlig på dette?

Synes det er så tiltak å sette meg ned når det er 2 år siden sist jeg limte inn bilder.... Jeg liker å gjøre det fint når jeg først gjør det, men vet det tar så infernalsk lang tid, og utsetter det derfor hele tiden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant ut at det ble for mye mas, så det jeg har gjort er å lage en fotobok fra hvert år til barna. Dette går kjappere, fordi man kan gjøre det på pcen.

Også blir det en veldig fin overraskelse for barna å få atten bøker på 18 års dagen;)

Skrevet

Hva koster sånne bøker og hvor gjør man det? (ikke hi)

Skrevet

wow 18 bøker???er ikke det vell mye?:P

Skrevet

Har hørt at når man får sitt første barn, så er det kjempe stas. Da er du kjempe stolt og vil ta bilder hele tiden.

Men med andre barn så har du litt mer avslappet holdning, for da er det ikke så veldig stas som det å få første barn...

Har jeg hørt da...kan det være noe i det?

Skrevet

Like mye stas med andre barnet som det første!

Men man lever en mer hektisk tilværelse etter nr to kmmer, enn det man gjorde som 1 barnsmor.

Skrevet

Jeg bruker alltid Japan Photo... Fotoknutsen sine er ikke så gode, ble veldig misfornøyd med den jeg lagde der.

Lager bøker i A4 str med 42 sider, og betaler omkring 500 kr.

Hilsen første anonym

Skrevet

Jeg synes det å lage et album hvert år hørtes ut som en god ide. Men, jeg vil jo ha bildene selv, altså sitte å se i albummene sammen med barna, og da kan de vel ikke gies som gaver til 18 års dagen.....

Hm, nei, jeg får vel bare finne tid og begynne.... :-) Takker for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...