Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Har stort sett aldri vært plaget med utflod før, hverken i andre svangerskap eller ellers. Nå er jeg 21 uker på vei, og føler at det bare blir verre og verre. Synes det er litt ubehagelig, og vurdere sterkt å begynne med truseinnlegg. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg hadde det sånn. Var utrolig plagsomt, for det ble ganske mye og følte at jeg luktet underliv på jobb osv. Dette gikk vel litt over mot slutten, tror jeg. Men tror du må belage deg på å bruke truseinnlegg. Jeg fikk tips om å ikke bruke noe, ikke bruke trange bukser, sove helt naken og holde det rent
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ja. Og nå har jeg en del utflod til vanlig også, sånn at jeg alltid bruker truseinnlegg. Under begge svangerskapene har det økt veldig, så det er stort forbruk av truseinnlegg her nå...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, men jeg synes det blir enda klammere med truseinnlegg. Jeg velger å heller skifte truse når jeg kommer hjem om ettermiddagen. Om natta er jeg ikke plaget i det hele tatt, så jeg sover naken. Men det som ikke er kommet ut i løpet av natta kommer i løpet av de første timene etter at jeg står opp Har alltid hatt litt utflod, men det har mer enn doblet seg nå, er i 18. uke...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har det også slik, veldig irriterende men visstnok helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for svar alle sammen! Godt å høre at jeg ikke er den eneste..., man føler seg ganske så ufresh egentlig;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå