Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Har samboer og barn og ingen planer om å være utro. MEN, det er en mann her hvor jeg bor som er innom jobben min flere ganger i uka å prater med meg og som jeg nå vet er betatt av meg. Snakket med han på byen også da han "tilfeldigvis" var på samme plass som meg.... han er så innmari deilig!Nydelige øyne, kjempe rå humor, deilig kropp og alt.....hadde jeg vært singel hadde jeg tatt han for lengst....sukk.... fantaserer tilogmed om han når jeg og samboer har sex:S iiik..... flere enn meg som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hehe. Nyt det! Deilig å føle seg attraktiv og bli flørtet med ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Nyyyt det Deilig å ha det sånn. Har også hatt det sånn, og det er digg:) Men, jeg gikk litt langt, da. Men deilig å føle seg attraktiv!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 jepp, og jeg hadde sex! var noen spennende mnd gitt....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Anonym 11:36 her... Vet han at du er betatt av ham, da?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 HI her. Han vet ikke at jeg er betatt av han nei..........ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå