Gå til innhold

Hvilken julebrus er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillehammer/Hamar julebrus er best! Ingen oveer og ingen ved siden, bare laaaangt bak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo Dahls,- ingen over, ingen ved siden.:Men da på 0.33 glassflasker...1,5 litersflaskene blir bare tam etterlikning :o)

Kommer nok snart i butikken, men i vårt hus kjøper vi første falsker til min datters bursdagsfeiring,- 10 november...ALDRI før :o) Litt prinsipp må man ha:o)

Skrevet

Hansa, Dahls og Grans.

Ringnes er den desidert vondeste!

Skrevet

CB soleklar førsteplass

Hamar soleklar andreplass :-)

Skrevet

Vet dere... jeg tror ikke dere har smakt Sørlands Julebrus <3 den SMAKER VIRKELIG JUUUL <3 verdens beste altså, mye bedre enn alle de andre :) De andre smaker jo bare mummibrus og champagne brus!

Skrevet

Hansa

ingen over, ingen ved siden

Skrevet

Hansa og grans liker jeg best!! noen som husker når julebrusen pleier å komme i butikene forresten?? gleder meg vilt:) haha. sitter her fødeklar og har NULL planer om å vente til desember med å drikke julebrus!

Skrevet

Dahls! Ingen over, ingen ved siden! Håper den er i butikken til neste uke for sa skal jeg en tur til trøndelag :)

Hamar/lillehammer sin går til nød..

Skrevet

Julebrus er rett og slett pyton uansett hvilket merke det er på flaska.

Æsj!

Skrevet

Den som du får kjøpt på Kiwi, med grønn kork. Sikkert ingen som vet hva jeg mener nå, men syns den er best.

Skrevet

Berentsen!! Fra Egersund...Den røde!!!

Skrevet

Julebrus skal være rød! Så det betyr Grans sin:)

Hamar julebrus smaker som tam champagnebrus og ser ut som utvannet diarè.

Skrevet

Aas og Lillehammer/Hamar julebrus er begge rågode på hver sin måte. Så 1. plass på dem begge :)

Skrevet

Det er kun en rød brus som er verdt å drikke, og det er Eventyrbrus. Sånn er det bare. Og i gamle dager, da den fremdeles ble produsert på Nordlansbryggeriet i Bodø, skulle det vare den med Syvende far i huset eller Rødhette og ulven på etiketten. Kjipt at de har sluttet med alle de forskjellige eventyrene på flaska. =/ Ringnes har egentlig ødelagt gleden litt, men det er fremdeles den beste røde brusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...