Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Lillehammer/Hamar julebrus er best! Ingen oveer og ingen ved siden, bare laaaangt bak!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Det er jo Dahls,- ingen over, ingen ved siden.:Men da på 0.33 glassflasker...1,5 litersflaskene blir bare tam etterlikning ) Kommer nok snart i butikken, men i vårt hus kjøper vi første falsker til min datters bursdagsfeiring,- 10 november...ALDRI før ) Litt prinsipp må man ha:o)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Hansa, Dahls og Grans. Ringnes er den desidert vondeste!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 CB soleklar førsteplass Hamar soleklar andreplass :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Vet dere... jeg tror ikke dere har smakt Sørlands Julebrus <3 den SMAKER VIRKELIG JUUUL <3 verdens beste altså, mye bedre enn alle de andre De andre smaker jo bare mummibrus og champagne brus!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Hansa og grans liker jeg best!! noen som husker når julebrusen pleier å komme i butikene forresten?? gleder meg vilt:) haha. sitter her fødeklar og har NULL planer om å vente til desember med å drikke julebrus!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Dahls! Ingen over, ingen ved siden! Håper den er i butikken til neste uke for sa skal jeg en tur til trøndelag Hamar/lillehammer sin går til nød..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #16 Skrevet 3. oktober 2011 Julebrus er rett og slett pyton uansett hvilket merke det er på flaska. Æsj!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #19 Skrevet 3. oktober 2011 Den som du får kjøpt på Kiwi, med grønn kork. Sikkert ingen som vet hva jeg mener nå, men syns den er best.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #20 Skrevet 3. oktober 2011 Berentsen!! Fra Egersund...Den røde!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #21 Skrevet 3. oktober 2011 Julebrus skal være rød! Så det betyr Grans sin:) Hamar julebrus smaker som tam champagnebrus og ser ut som utvannet diarè.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #22 Skrevet 3. oktober 2011 Aas og Lillehammer/Hamar julebrus er begge rågode på hver sin måte. Så 1. plass på dem begge
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #23 Skrevet 3. oktober 2011 Det er kun en rød brus som er verdt å drikke, og det er Eventyrbrus. Sånn er det bare. Og i gamle dager, da den fremdeles ble produsert på Nordlansbryggeriet i Bodø, skulle det vare den med Syvende far i huset eller Rødhette og ulven på etiketten. Kjipt at de har sluttet med alle de forskjellige eventyrene på flaska. =/ Ringnes har egentlig ødelagt gleden litt, men det er fremdeles den beste røde brusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå