Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Her er det adventsstake, kalender, bakeduft, kongerøkelse, mange levende lys i julete lysestaker, og selvfølgelig julestjerne i lys og blomsterform. Hva trenger du for å få den rette stemningen?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Alt det du skriver, men trenger gløgg og julemusikk i tillegg. Må ha musikk når vi baker og pynter for å komme i den rette stemningen;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Lage julepynt med julemusikk i bakgrunnen, se alene hjemme og love actually, masse julesnop, julemenn og julebrus, klementiner +++
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 DAHLS Julebrus! Ingen over, ingen ved siden Noen som vet om julebrusen har kommet i butikkene enda forresten? Skal til trøndelag neste uke og burde kjøpt en kasse, siden jeg bor på en annen kant av landet hvor det er umulig å få tak i
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Det du nevner + klementiner, pepperkaker og Hamar/Lillehammer julebrus:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Lilla lys, kongerøkelse, lukt av vaskemidler og nybakte julekaker og stjernen i vinduet. Resten venter til jul.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Det meste som blir nevnt + Hamar/Lillehammer julebrus. Gleder meg ekstra til forbredelsene i år for nå er mini blitt så stor at han skjønner mer av dette med baking og laging av julepynt. Prøvde oss på pepperkakebaking i fjor, da var han 1 1/2 år, men det syntes han ikke var stas. Men nå tror jeg det vil bli mer stas. Og i dag har jeg laget julegaveliste. Vet nesten hva jeg skal kjøpe til alle, så kan jeg bruke advent med å pakke inn. Ååååå, jeg gleder meg til adventstiden og jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå