Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg skal kanskje flytte dit, men jeg er ikke kjent. Hvordan er det å bo der? Er det greit tilbud med butkker, barnehager osv. Og er de greie? Greie folk? Åssen folk bor der? Tuusen takk til de som gidder å svare
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg bodde i Gjerdrum for inntil et år siden. nå bor jeg ti min unna. Jeg stortrivdes der og kommer nok til å sikte inn på å flytte tilbake den dagen vi skal ha oss hus. Av matbutikker er det Rimi, Rema 1000 og en veldig bra Mega-butikk. så er det noen småbutikker av typen Nille, blomsterbutikker, sushi restaurant, kina-restaurant, mange gatekjøkken (det ene har verdens beste pizza!), noen få cafeèr, frisør, bilverksted, treningssenter, legesenter, bryteklubb, døgnåpen bensinstasjon. Uansett tar det 10 min å kjøre til Kløfta der man har et lite kjøpesenter og 15 - 20 min til Jessheim Storsenter. Barnehagedekningen vet jeg ikke helt siden jeg flyttet derfra før datteren min ble født, Men er en del bhg, og en som akkuratt er nyåpnet. De jeg kjenner er der er hyggelige folk, men jeg ble ikke kjent med så mange nye på egenhånd siden mannen min er oppvokst der. Men Gjerdrum er jo en bygd som alle andre bygder, samtidig har det vært en kjempetilvekst av folk der, så kanskje det hjelper litt? Har inntrykk av at det er et veldig aktivt menighetsliv der, både på tradisjononelt vis og den litt mer ungdommelige varianten. Og godt tilrettelagt for friluftsliv, nydelige badeplasser, turområder, lysløper og jaktterreng. Men anbefaler å ha bil! Det går buss en gang i timen og annenhver i helgene. Er ikke alle steder det er egnet å ta en kjapp spasertur ned til "sentrum" fra. Alt i alt, jeg stortrivdes! Fredelig og landling, samtidig som veien er kort til både Lillestrøm, Jessheim og Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Åh tusen takk for svar!! Hvis noen flere har noe å dele så tar jeg i mot det også
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ingen fler som bor/har bodd i Gjerdrum?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg bor på Kløfta, som ligger 10 minutter unna. Kjenner flere som bor/har bodd i Gjerdrum og alle har vært strålende fornøyd med stedet. Tror du kommer til å trives veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå