Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Åååååå mannen min bråker så han vekker lille nurket hver eneste dag, når han skal på jobb! Blir like oppgitt. Sier at han må gi seg med dette bråket, men han ser ikke problemet. Er det fler som føler det slikt?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hallo?? Hadde blitt FLY FORBANNA!! Dersom jeg hadde hatt en baby med godt sovehjerte, noe jeg dessverre ikke har, så er det da en selvfølge at faren til babyen viser omsorg og ikke vekker babyen hver eneste morgen?? Høres ut som en skikkelig uempatisk og ego type, åå så sint jeg blir på slike folk... Once in a blue moon, når ungen min sover til lengre enn klokka 6, så lister mannen min seg rundt på silkeføtter for å unngå å vekke ham.. Men når man har en baby med store søvnproblemer, så kanskje mannen gidder å anstrenge seg litt mer?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hvordan bråker han? Han må jo få lov til å stå opp på normal måte, Spise, dusje, gå på do, kle på seg osv. med de lydene det innebærer.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Mannen min står opp på normal måte, men gjør det allikvel stille. Det er forskjell på å trampe rundt og gå rolig, lukke døra eller smelle den igjen, sette kaffekoppen hardt i bordflaten, eller sette den forsiktig ned. Koster ikke så mye ekstra å gjøre ting i litt roligere bevegelser.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 haha, EGOIST!! han gif vel fan i om andre våkner så lenge han gjøe hva han vill. ååh, jeg hadde klikka totalt
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Han ser ikke problemet med at minsten våkner? Hva er galt med han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå