Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og bf har bestemt oss for å prøve å bli sammen siden vi aldri har vært det. Hvordan kan man la en liten datter vokse opp uten foreldrene uten å ha prøvd liksom? Det har alltid vært en gnist mellom oss, og jeg vet han føler noe for meg også, så det burde ikke være en umulig oppgave. Jeg synes han er veldig tiltrekkende og liker personligheten hans, og jeg har tro (eller håp) på at han føler det samme. Ikveld skulle han komme hjem til oss for å sove over. Han skal tidlig opp, så da skader det ikke at vi har en liten frøken som våkner før hanen. Men så fikk jeg en sms der det sto at han var så trøtt at han bare sover hos sin slektning (vi bor ikke i samme by). Dette var i 21 tiden ikveld. Greit nok det, men så logger jeg meg på facebook et par timer senere og gjett hva jeg ser... Ja, han er pålogget. Riktignok ikke aktiv, men likevel. Tenkte han nylig har logget seg ut og chatten ikke har fulgt helt med, men han er fremdeles pålogget!! Han som sa til meg at han skulle legge seg, og vi sendte hverandre nattameldinger. Jeg er ikke snarsint, og tenker alltid at det er en forklaring bak det meste, men jeg synes dette var litt rart. Så nå lurer jeg på om faren til vår datter er en ekte drittsekk??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Min facebook er alltid på, jeg har stasjonær mac som alltid står på, logger derfor sjeldent av Facebook. Jeg blir bare inaktiv når jeg ikke er der. Det samme kan man jo gjøre med en laptop.. Jeg er ofte pålogget på samboeren sin laptop også, og når han går på den lyser min bruker grønt selv om jeg ikke er der. Kan være mange forklaringer på dette, det betyr absolutt ikke at han er en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hallo. Jeg er alltid pålogget så lenge maskinen er på. Noe den stort sett alltid er. Det betyr ikke at jeg sitter foran dataen hele tiden. Jeg er på jobb, sover, vasker , passer ungene osv osv. Sjekker nettet inni mellom.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er alltid også pålogget samma om jeg er her eller ikke
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er stort sett alltid pålogget på FB. Gidder ikke å logge av når jeg gjør andre ting eller når jeg sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå