Gå til innhold

hosting om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Datteren min på snart 2 år hoster så mye om natten. Syns så synd på henne, og det er jo ødeleggende for søvnen. Hva kan jeg og bør jeg gjøre?

På dagtid er hun helt fin, takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde største her i huset også, på barneklinikken fikk hun astmamedisin, og det hjalp virkelig. Hun var vel ca 2år når hun fikk det, nå er hun 4år og har ikke trengt den det siste 1,5året:)

Minsten fikk det samtidig (hun var ca 1år) hun fikk samme medisinen, og det hjalp på henne også. MEN nå når høsten kom er hosten tilbake, og fastlegen sier hun IKKE har (barne)astma lengre og vil ikke gi mer medisin, så nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre.

Det er jo helt forferdelig for henne å hoste hele natten, og ikke få seg en god natts søvn:( Har tatt inn flere puter så hun ligger høyt, ingen leker på rommet som støver (bamser, kosetepper osv) og det er godt og kaldt på rommet om natten, men ingenting hjelper. Så jeg tror vi kommer til å gå på barneklinikken, og håper at de kan gi henne mer av den astmamedisinen som fastlegen nekter å skrive ut!

Skrevet

Heve hodeenden på senga hjelper litt.

Går det hardt utover nattesøvnen - gi litt noscapin (flytende) om kvelden. Den smaker dritt så vær parat med en pastill etterpå. Det er da viktig at du gir slimløsende hostesaft om morgnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...