Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 hva synes dere om at lillesøster heter Nola, da? Jeg synes det blir litt for likt, med trykk på samme plass. Nora er litt anna, da trykket er på en annen plass.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Med mindre de er tvillinger burde NO.. droppes fullstendig
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor er det mer greit at tvillinger har like navn? Jeg hadde gått for Nora.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Vet ikke hvor mange år det er mellom dem, men Nola er baby. bare jeg som henger meg opp i andre folks avgjørelser, men kan jo ikke akkurat diskutere det med noen på plassen her så.. Måtte bare få det ut hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Får inntrykk av at foreldrene har lest et eller annet dikt som de absolutt må dele med verden...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 I tillegg er Noah et bibelsk navn, så det ville dermed passet bedre med Lea eller et annet bibelsk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå