Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Til uken skal jeg på jobbintervju, og lurer på litt rundt det. Jobben er en butikksjefstilling, altså 100%. Om jeg skal være så heldig å få denne jobben, må isåfall far ta over de siste månedene av min permisjon. Hvor ført kan det gjøres, og er det noen grunn til at det ikke skal gå? Jeg må isåfall også si opp min gamle jobb. Det er vel ikke noe problem at det gjøres i permisjonen min? Lurer da med tanke på oppsigelsestid. Jeg må vel ikke jobbe der ut oppsigelsestiden, siden jeg fortsatt har igjen noen måneder permisjon derfra? Beklager om jeg forklarer dårlig eller om det er mye skrivefeil. Skriver med en klundrete telefon som gjør at det er litt vanskelig å se over alt nå til slutt. Takk for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tør ikke svare på det med fars overtakelse av din permisjon, men det er i alle fall ikke nor problem å si opp i permisjonstiden, det har jeg selv gjort :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Takk, da har jeg ett problem mindre Noen som kan svare på det med fars overtakelse av permisjonen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå