Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Skal lage til to barn på 2 år og ett barn på nesten 6 år. Kan noen gi meg tips, lagde en i fjor den kom på 700 kr. Må få til billigere i år.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 jeg brukte ca 200kr på en til min toåring, en jente.. kjøpte blandt annet en pakke med 4 neglelakker på hm da dette er veldig inn akkurat nå.. kjøpte smådill på nille til 5kr tingen da de hadde 70% på halve butikken.. kjøpte to små tannkrem-tuber på apoteket med barnemotiv som hun pleier å ha med seg når hun skal overnatte hos bestemor. 5pk armebånd, smykke og øredobber for ingenting på hm(delte dette opp og det ble pakker for tre dager.. såpebobler ballonger er stor stas her hva med å pakke inn "aktiviteter" som julemannbaking, aking med kakao, islykt-laging, såpelaging, lesestund eller lekestund der du har fullt fokus på å leke med barna, "pysjamas-fest" på en tirsdagskveld, tur til bassenget å bade en lørdag eller søndag? det er bare å være kreativ!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tenker at skal jeg først lage hjemmelaget og bruke penger på den så skal det også være litt ordentlige ting, ikke bare dill-dall. Men for å få det litt rimeligere har jeg lagt noe godis i lørdagspakkene. Så har jeg latt en del av pakkene være fornuftige ting som hun sikkert ville fått uansett. Jeg starter tidlig å samle gaver til kalenderen, har en pose i boden som jeg legger ting i helt fra sommeren cirka. Kommer jeg over noe til en bra pris så putter jeg det oppi der. Og da blir det ikke så mye styr med å få det klart. Til jenter synes jeg det er veldig lett, finnes så mange rimelige småting som pyntesaker, hårpynt osv til dem.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 på søstrene grene har de masse billig småtterigreier til barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå